Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie
Volejte ZADARMO 0800 777 888, Po-Št 8:00-17:00, Pia 8:00-16:00

    0.00 Eur

    Celkom bez DPH:
    0.00 Eur
    Celkom k úhrade s DPH:
    0.00 Eur

    Obchodné podmienky

    Všeobecné obchodné podmienky KOVOTYP s.r.o.

    Na tejto stránke nájdete všeobecné podmienky pre predaj všetkého nášho sortimentu ako sú kartotéky, lístkovnice, registračné skrine, šatníkové skrine, šatňové lavice a vešiaky, dielenský nábytok, stolové kontajnery mobilné a prístavné, posuvné regály, trezory, kancelárske stoličky a kreslá, lekársky nábytok a stoličky, trezory, sejfy a protipožirne skrine. Ponúkame vám spojenie výhod nákupu cez internet so zárukami založenými na súčasnej existencii "vzorkovne a obchodnej kancelárie".

    1. CENY:
    V súčasnej dobe už na českom i slovenskom trhu zastupujeme viac ako 100 firiem a môžeme tak ponúkať rozsiahly sortiment v rôznych variantoch a cenových kategóriách. Vďaka dlhodobej spolupráci s našimi dodávateľmi sme si postupne zaistili veľmi výhodné podmienky, ktoré nám umožňujú ponúkať naše produkty za tie najnižšie ceny.

    UPOZORNENIE: Spoločnosť KOVOTYP s.r.o. si vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pred odoslaním tovaru, ak zistí, že bol tovar ponúkaný za chybnú cenu. V takom prípade musí zákazníka o správnej cene informovať a ten musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nedôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy a objednávka bude dodávateľom stornovaná.

    2. ZÁRUKA:
    Tovar je chránený dvojročnou, päťročnou, sedemročnou alebo desaťročnou zárukou (podľa jednotlivých druhov). Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru vplyvom poveternostných podmienok alebo vody u sortimentu určeného výhradne pre umiestnenie v interiéri. Napríklad u šatníkových skriniek dôrazne odporúčame používanie plastových podložiek pod obuv, pretože vplyvom vlhkosti z roztopeného snehu alebo blata môže dochádzať k hrdzaveniu spodnej časti skriniek. Tam, kde sa často praktizuje mokré upratovanie, preventívne odporúčame zvoliť šatníky a podobný sortiment na nožičkách alebo plastových podložkách, taktiež z dôvodu možného poškodenia hrdzou. V prípade nejasností vám vždy poradia niektorý z našich skúsených obchodníkov.

    3. SPLÁTKOVÝ PREDAJ (platí iba pre lekárov):
    Pre lekárov poskytujeme predaj aj na splátky bez navýšenia presne podľa vašich potrieb. Kúpite si napríklad šesť kartoték, priviezeme vám je všetky naraz a splácať môžete napríklad  cenu jednej kartotéky mesačne. Platba je tak rozložená na 1/2 rok a Vy nezaplatíte ani o euro naviac!

    4. DOPRAVA A SLUŽBY:
    Tovar rozvážame zmluvnou špedičnou službou za paušálnu úhradu 8 € bez DPH (bez umiestnenia v budove), v prípade objednávky v celkovej hodnote nad 300 € bez DPH (360 € vrátane DPH) je doprava po celej SR zadarmo. Viac informácií o doprave tu.

    UPOZORNENIE: Pokiaľ je na tovar poskytnutá zľava, účtujeme dopravné i v prípade objednávky nad 300 € bez DPH.

    5. REKLAMÁCIE:
    Všetky reklamácie uplatňujete u nás ako u svojho predajca, najlepšie písomne na e-mail kovotyp@kovotyp.sk. V našom prípade vždy viete, kam sa s prípadným problémom obraciate. Stála kontaktná adresa, stáli obchodný partneri. Odkaz na reklamačný poriadok nájdete tu.

    DÔLEŽITÉ: Pokiaľ po dodaní objednaného tovaru zistíte iné ako zjavné poškodenia (pod neporušeným obalom), ktoré je pravdepodobne spôsobené prepravou, je bezpodmienečne nutné reklamovať toto poškodenie najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa, kedy vám bola zásielka doručená. Súčasne vás žiadame o uchovanie obalu, v ktorom bola zásielka doručená a zaslanie písomné informácie o rozsahu poškodenia a fotodokumentáciu na e-mail kovotyp@kovotyp.sk. Reklamácia mechanického poškodenia tohto druhu uplatnená po tomto termíne bude zamietnutá.

    6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY:
    Pri nákupe cez internet máte právo vrátiť tovar do 14 dní od jeho prevzatia bez udania dôvodov. Toto právo nie je možné využiť pri nákupe tovaru atypického, tzn. upraveného podľa vašich požiadaviek, ktorý byl vyrobený špeciálne pre vás a nie je ho teda možné predať inému zákazníkovi. Pokiaľ ste za vracaný tovar už zaplatili, bude vám finančná čiastka vrátená v plnom rozsahu.   

    V prípade, že ste podnikateľom, tzn. právnickou osobou či osobou, ktorá tovar objednala v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania, zákonná možnosť Odstúpenia od kúpnej zmluvy v priebehu 14 dní od nákupu sa na vás nevzťahuje.

    UPOZORNENIE: V prípade vrátenia výrobkov má naša firma možnosť odpočítať z kúpnej ceny poplatok za opotrebenie až do výšky 100% fakturovanej čiastky (podľa miery opotrebenia, znehodnoteniu či poškodenie výrobku)! Toto je z dôvodu že tovar už nemožno následne predať ako nový.

    7. SERVIS:
    Zaisťujeme záručný i pozáručný servis.

    8. AKO OBJEDNÁVAŤ:
    Okrem klasickej objednávky cez e-shop akceptujeme aj všetky ďalšie formy objednávok. Poštou, e-mailom alebo telefonicky. Objednávka na našom e-shope je veľmi jednoduchá, stačí postupovať podľa inštrukcií na obrazovke. Telefonicky sa s nami môžete spojiť na pevnej linke (02) 44 63 41 81 alebo na mobile 0905 667 821. Pokiaľ sa nedovoláte alebo nebudeme schopný z akýchkoľvek dôvodov objednávku prijať, zavoláme vám naspäť hneď ako to bude možné.

    9. PLATBA:
    Platbu za tovar je možné vykonať prevodom na účet so splatnosťou 14 dní (je možné dohodnúť aj inak), vopred na základe zálohovej faktúry, na dobierku alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru. Poznamenávame, že až do úplného zaplatenia zostáva tovar stále naším majetkom.

    UPOZORNENIE: U objednávok cez e-shop je možné zvoliť platbu na faktúru iba pre firmy a osoby s vlastným IČO. Pre fyzické osoby bez IČO je platba na faktúru so splatnosťou po dodaní tovaru možná iba až po registrácii a následnom overení zákazníka.

    10. OBCHODNÁ SPOLUPRÁCA:
    Firmám, ktoré nakupujú tovar v rámci zariadenia interiérov pre ďalšieho zákazníka, poskytujeme  veľkoobchodné zľavy.

    11. KONEČNÝ PRÍJEMCA:
    Ostatným zákazníkom ponúkame rôzné formy zliav pri väčších alebo pravidelných odberoch tovaru.

    12. DODACIA LEHOTA:
    Najpredávanejší tovar (kartotéky A4 päťzásuvkové, štvorzásuvkové, trojzásuvkové a dvojzásuvkové, lístkovnice A5 a A6, policové skrine, šatníkové skrine, domáce kartotéky, trezory ..) je stále skladom v dostatečnom množstve, u tovaru na objednávku je potreba podľa jednotlivých druhov rátať s dodaciou lehotou 2 - 5 týždňov.

    13. SKLAD:
    Objednaný tovar je možné si i osobne vydvihnúť priamo u nás na vzorkovni (mapa tu) alebo v skladu (mapa tu). Termín prosíme avizovat dopredu aby sme pre vás mohli tovar pripraviť.

    14. ALTERNATÍVNY SPÔSOB RIEŠENIA SPOROV:
    Návod, ako riešiť prípadný spotrebiteľský spor mimosúdne, nájdete tu.

     


    Na spoluprácu sa teší firma Kovotyp s.r.o., Ľanová 8, 821 01 Bratislava, tel. (02) 44 63 41 81, 0905 667 821 alebo zadarmo 0800 777 888